Ultimele noutati

Cerere de oferta pentru preluarea, prelucrarea si pastrarea fondului arhivistic al societatii OLTCHIM S.A

06 Octombrie 2022

Subscrisele BDO BUSINESS RESTRUCTURING S.P.R.L., cu sediul in Bucuresti, Str. Invingatorilor nr. 24, Cladirea Victory Business Center, Et. 3, Sector 3, Numar de inscriere in Registrul Formelor de Organizare RFO II 0239/2006 si ROMINSOLV S.P.R.L., cu sediul in Bucuresti, Splaiul Unirii nr. 223, etaj 4, Sector 3, Numar de inscriere in Registrul Formelor de Organizare RFO II 0122/2006, in calitate de Consortiu de lichidatori judiciari al OLTCHIM S.A., desemnati prin Sentinta nr. 663/08.05.2019, pronuntata de Tribunalul Valcea Sectia a II-a in Dosarul nr. 887/90/2013 si confirmati prin Hotararea Adunarii creditorilor din data de 26.10.2020,   

ANUNTA

 Organizarea selectiei de oferte pentru preluarea, prelucrarea si pastrarea fondului arhivistic al societatii OLTCHIM S.A., aproximativ 3.800 ml, depozitat in doua locatii, respectiv:

- Valcea, str. Uzinei nr. 1 - aproximativ 3.700 ml;

-  Bradu, strada Petrochimistilor, nr. 3 – aproximativ 75 ml. 

Contractarea serviciilor se va face prin selectie de oferte.

Ofertele primite vor fi supuse aprobarii Comitetului creditorilor Oltchim S.A.

In vederea formularii ofertei, se recomanda inspectarea fondului arhivistic, precum si studierea inventarelor, nefiind acceptata majorarea ofertei formulate, ulterior desemnarii operatorului economic in vederea prestarii serviciilor de preluare, prelucrare si pastrare a arhivei OLTCHIM S.A.

Criteriile ce trebuie avute in vedere la intocmirea ofertei sunt:

- pretul pentru un metru liniar documente;

- pretul defalcat pentru fiecare serviciu in parte (preluare, prelucrare, depozitare si conservare);

pretul total pentru intregul fond ofertat

astfel incat sa corespunda standardelor de cost prevazute de statutul UNPIR.

Oferta trebuie sa fie insotita obligatoriu de urmatoarele documente:

- autorizatii valabile pentru prelucrare arhivistica, pastrarea, conservarea si utilizarea documentelor;

- dovada ca operatorul economic prestator de servicii arhivistice este autorizat in prelucrare arhivistica, utilizare documente si pastrare si conservare a documentelor de minim 3 ani;

- dovada detinerii unui spatiu cu destinatie pastrare si conservare arhiva, autorizat de catre Arhivele Nationale ale Romaniei, ce are capacitatea de a pastra fondul arhivistic preluat.

Plata serviciilor se va efectua dupa ce operatorul economic va face dovada prelucrarii arhivistice, dupa prezentarea inventarelor tuturor categoriilor de documente, inclusiv a eliminarii documentelor care si-au indeplinit termenele de pastrare cu avizul structurilor Arhivelor Nationale ale Romaniei.

Ofertele se vor depune la sediul BDO BUSINESS RESTUCTURING SPRL din Bucuresti, str. Invingatorilor nr. 24, Victory Business Center, etaj 4, sector 3, sau se vor transmite prin corespondenta electronica la adresele de e-mail: alina.asandei@bdo.ro si andreea.florescu@bdo.ro pana la data de 17.10.2022 ora 18:00.

Relatii suplimentare la telefon 0722.153.070 (Alina Asandei) si 0745 184 270 (Andreea Florescu).

Documentul in format pdf puteti sa-l accesati aici