Date de interes public
//Solicitare informatii.Legislatie
Ultimele noutati
ANUNT VANZARE PACHET ZONA PIP DIN INCINTA PLATFORMEI PETROCHIMICE BRADU (ARGES)
Subscrisele BDO BUSINESS RESTRUCTURING
S.P.R.L. cu
sediul in Bucuresti, Str. Invingatorilor nr. 24, Cladirea Victory Business
Center, Et. 3, Sector...
Comunicat de presa privind incidentul din data de 12.12.2017 de pe platforma chimica de la Ramnicu Valcea
Comunicat de presa privind incidentul din data de 12.12.2017 de pe platforma chimica de la Ramnicu Valcea (format pdf)
|
Solicitare informatii.Legislatie si formulare
Persoana responsabila pentru accesul la informatii de interes public: Victoria Stefan Email: victoria.stefan@oltchim.com Tel: 0250/701 665 Legislatie:
Formulare:
Formular solicitare in baza Legii 544/2001campurile marcate cu * se completeaza obligatoriuModalitati de contestare ale deciziilor in situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public: Articolul 21 din Legea 544/2001 (1) Refuzul explicit sau tacit al angajatului desemnat al unei autoritati ori institutii publice pentru aplicarea prevederilor prezentei legi constituie abatere si atrage raspunderea disciplinara a celui vinovat. (2) impotriva refuzului prevazut la alin. (1) se poate depune reclamatie la conducatorul autoritatii sau al institutiei publice respective in termen de 30 de zile de la luarea la cunostinta de catre persoana lezata. (3) Daca dupa cercetarea administrativa reclamatia se dovedeste intemeiata, raspunsul se transmite persoanei lezate in termen de 15 zile de la depunerea reclamatiei si va contine atât informatiile de interes public solicitate initial, cat si mentionarea sanctiunilor disciplinare luate impotriva celui vinovat. Articolul 22 din Legea 544/2001 (1) in cazul in care o persoana se considera vatamata in drepturile sale, prevazute in prezenta lege, aceasta poate face plangere la sectia de contencios administrativ a tribunalului in a carei raza teritoriala domiciliaza sau in a carei raza teritoriala se afla sediul autoritatii ori al institutiei publice. Plingerea se face in termen de 30 de zile de la data expirarii termenului prevazut la art. 7. (2) Instanta poate obliga autoritatea sau institutia publica sa furnizeze informatiile de interes public solicitate si sa plateasca daune morale si/sau patrimoniale. (3) Hotararea tribunalului este supusa recursului. (4) Decizia Curtii de apel este definitiva si irevocabila. (5) Atat plângerea, cat si recursul se judeca in instanta, in procedura de urgenta, si sunt scutite de taxa de timbru.
Rapoarte de aplicare a Legii nr. 544/2001
|